Buffet bestellen Slump blog

Wilt u contact met ons?
Bel: 0527 - 27 43 27

Waterman Onions

24 juli 2018

Op 16 juni ging het dak er af bij Waterman Onions tijdens de open dag en het jubileumfeest! In de nieuwe hal werden twee sfeervolle stretchtenten geplaatst. De tenten werden ingericht met stellages en stoere materialen in combinatie met een baruitgifte. Ruim 2500 bezoekers bezochten vol enthousiasme de open dag en ruim 400 mensen waren ’s avonds te gast tijdens de jubileumavond.

Open dag

De open dag ging om 10:00 uur van start. Bezoekers waren vrij om naar wens koffie en thee af te halen. Daarnaast werd er door de koks van Slump Catering & Events diverse gerechten klaar gemaakt, waaronder puntzak met oerfrites en gegratineerde uiensoep met kaas-ui brood. Gasten konden een bezoekje brengen aan de bedrijvenmarkt met diverse standhouders.

Jubileumavond

Omstreeks 20:00 uur ging de feestavond van start. De jubileumavond werd ingeluid met een welkomstwoord en een gezamenlijke toost. De koks van Slump Catering & Events presenteerden diverse lekkernijen, waaronder de vriendenplank boordevol heerlijke hapjes en broodjes met verse burgers geserveerd vanuit de grillfabriek.

Entertainment

Gasten verveelden zich geen seconde gezien het veelzijdige entertainment. De close-up magic zorgde voor een verbazingwekkende ervaring. Gasten werden aan tafel vermaakt door magische trucs van een goochelaar.

Recensie van Waterman Onions met aan het woord Nathan Rommens.

1. Wat was de beweegreden om een open dag en jubileumfeest te organiseren?

Waterman Onions bestaat 20 jaar, en vierde daarom haar jubileum. Daarnaast hebben we een nieuwe hal (de 3e hal) bijgebouwd, en dus ook voor de mensen een mogelijkheid om eens binnen de deuren van Waterman te kijken. In 1998 zijn Wim en Erik Waterman van Zeeland naar de Noordoostpolder gekomen om een uienverwerkingsbedrijf op te zetten. Klein begonnen op het oude industrieterrein van Emmeloord, en inmiddels een verwerker van 125.000 ton uien per jaar aan de Hannie Schaftweg.

2. Wat waren de reacties van de gasten na afloop van de dag?

We hebben heel veel reacties gehad, eigenlijk allemaal heel positief en enthousiast. Bezoekers vonden het geweldig om rondleidingen te krijgen van de gepassioneerde medewerkers binnen Waterman. Op deze manier konden we het proces en de reis van de ui van de boer tot aan onze klant aan de andere kant van de wereld goed uitleggen. De kids hebben zich uitstekend vermaakt in de pannakooi, het springkussen en met het snelheidsschieten.

3. Wat was voor jullie het hoogtepunt van de dag?

Het enthousiasme en de blije gezichten van onze bezoekers en standhouders, daar doe je het uiteindelijk voor! De bezoekers keken hun ogen uit. Er was genoeg te zien, te doen, te eten en te drinken. De standhouders hadden bovendien veel animo van de bezoekers, er was een prettige doorstroom. De standhouders zijn allemaal partners van Waterman en daardoor ontstond er een hele prettige en gezellige sfeer.

4. Zou je terugkijkend op het feest dingen anders hebben aangepakt?

We hebben boven verwachting aan bezoekers gehad, en dus veel rondleidingen. Enige puntje zou kunnen zijn om meer rondleiders in te zetten, zodat je aan kleinere groepen nog meer je verhaal kan vertellen. Vanaf het parkeren tot aan het uiendoosje als souvenir bij de uitgang was het gewoon goed geregeld. We zijn als organisatie enorm trots op de manier waarop we ons hebben kunnen presenteren!

5. Wat is de reden geweest dat jullie voor Slump Catering & Events hebben gekozen?

Slump is in onze ogen een professionele organisatie met gepassioneerde medewerkers, welke een open dag met een volume als deze zo kunnen begeleiden zoals Waterman dit in gedachten had.
De kwaliteit van het eten en drinken is heel goed, de medewerkers zijn meedenkend, vriendelijk en vlot. Het materiaal is bovendien erg netjes en ze kunnen een geweldige sfeer creëren door ook op de details te letten.

6. Wat zou je andere bedrijven als tip willen meegeven of adviseren, wanneer er een soortgelijk feest georganiseerd wordt?

Denk als een bezoeker, die niets weet van (in ons geval) de ui en de uienwereld. Opa en Oma moeten het verhaal ook kunnen begrijpen. Zorg voor genoeg vrijwilligers om te helpen voor bijvoorbeeld het parkeren, de ontvangst van bezoekers, het verzorgen van de standhouders, rondleidingen en mensen stand-by. We hebben bezoekers zich laten aanmelden, waardoor we ongeveer wisten hoe laat deze zouden komen. Hierdoor kan je perfect anticiperen op een piekdrukte.

7. Hoe hebben jullie de samenwerking met Slump Catering & Events ervaren?

Erg prettig! Contact was altijd goed, zakelijk en ‘straight to the point’. De medewerkers willen echt iets neerzetten en denken mee met de klant. Uiteindelijk kregen ook zij energie van de geweldige sfeer deze dag.
Flexibiliteit is erg belangrijk wanneer je veel meer bezoekers mag ontvangen dan verwacht. Hier heeft Slump uitstekend in meegedacht en op gereageerd.

8. Zou je Slump Catering & Events aanbevelen?

Absoluut, zie bovenstaande.

9. Als je Slump Catering & Events een cijfer moest geven, wat zou deze dan zijn?

Een ruime 8.5. Als organisatie moet je altijd streven naar perfectie. 😉